Rage and anger

Jag tror jag ska ner till g to the ym snart så elin och abbe, messa mig om ni orkar gå ner!
Och på tal om det haha, nu i veckan så skulle jag och syrran göra "rygglyft" övningen, 
som ligger mitt i smeten bland alla maskiner. Då kommer en skum kille med jeans och skjorta (vem fan har jeans och skjorta på ett gym?!) och ställer sig precis framför oss och är GALET vig och slänger upp ena benet på en två meter hög maskin. Problemet är bara att om vi ska göra vår övning får vi hans röv i ansiktet. Och vad ska man säga?
"Ursäkta, men din röv är i vägen.." så det var bara att vänta ut,
 för vem vet vad sånna där skjortnissar kan få för sig?
Men detta är en varning till alla fredliga gymmare, jeans på gym =
oftast galen.





Stay black
Softie




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0