and the winner is

Hrm, nyss kom det upp ett meddelande om att jag kunde vinna en lcddfdght -tv för att jag var den 9999999 besökaren. Jag undrar om det var en fälla/virus eller om jag just nu missade årets chans för att jag klickade bort det! Nåväl, det man inte vet lider man inte av.

Facebook är så jävla roligt idag!!!!

1. Elins mamma är taggad som en bebis, och har kommenterat under att "hon är nöjd med frillan"
2. Johan karlsson heter "tjänar pengar" och sen har han själv gillat det, och under det har han skrivit "älskar mig själv"
3. Joel har gjort ett test som visar att han beter sig som en tolvåring,  under det har han skrivit "DE TROR JAG INTE PÅ!!!!!!!"
4. Det var något mer men det kommer jag inte på nu

Hoppas hultsfred är skit kul! Jag är inte avundsjuk utan bara glad för er skull, jag är en riktig ängel

Softie

Kommentarer
Postat av: Ragz

hahahha inte bara jag som stör sig på att trycka på "gilla" på sig själv kanske?!

mer facebook uppdateringar!

2009-07-13 @ 02:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0