De tre vännerna och

Elin "bangaren" Eldh Rinaldo minsan, här får man se! Som straff tycker jag att vi ALLA bryter mot ALLA regler på fredag

Här är ragnars (jerrys)  lista på saker som bör göras:
Vi dricker röd vin, VI SKA grilla,vi ska ha säng plats..sparkar hennes katter, äter cornflakes i skafferiet, tar smör i kylen och frysta bullar i frysen men, även komma med dålig inställning!

Och en sak till. Kan inte endel människor bara fortsätta vara exakt som dom är nu, och bete sig exakt likadant jämt, så jag ALLTID kan få skratta åt dem! Det är helt sjukt, det är som på film, man kan inte tro att det är sant, vad händer! Men man måste kunna skratta åt livet ibland.

Soffan

Kommentarer
Postat av: Jerry

Elin ska få sota för hon lämnade fest-gänget... ingen splittrar min idolblogg! cry

2009-07-29 @ 18:05:23
Postat av: bangaren!

det jag inte förstår är vad ni ska göra med SMÖR+cornflakes+bullar?!?!?!?!?! GOTT

2009-07-30 @ 12:33:23
Postat av: Jerry

Det är en ragge a la specialé. Tar vad som finns hemma liksom, blir lyckat!

2009-07-30 @ 15:20:10
Postat av: bangaren!

åååååååå ragnar. ragge a la specialé?! sen när hette det inte special a la ragge, det är väl inte DU som är "specialé"?

2009-07-30 @ 21:47:16
Postat av: Jerry

Nej nu har du inte förstått.. smör,cornflakes o bullar är det JAG ska äta, så man kan senare äta mig... jerk off! :D

2009-07-30 @ 22:54:29
Postat av: tina

ordet specialé är för övrigt helt stört

2009-07-31 @ 11:44:12
Postat av: fantan

tack gode gud för att jag gick in på denna blogg en sista gång och läste hela specialé grejen

2009-08-20 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0