He-he

Jag förstår mig inte på alla trashbrudars jävla idiotiska snack. Vilken respekt får ni genom att använda ordet "hora" eller skriva "ta livet av dig"? Jag kan sätta min vänstra hand på att personen ni säger det till inte är en hora, och jag kan sätta min andra hand på att personen i fråga inte heller kommer ta livet av sig för att ni ber om det. Väx upp någon jävla gång och inse hur patetiska ni är. Kom igen, man är bara ung en gång, vem orkar bry sig? Att vara dramaqueen är så 2008.

Softie

Kommentarer
Postat av: ragz

dag, ta livet av dig va!!! jävla hora... HIHIHIIHHIH

2009-07-27 @ 20:03:34
Postat av: hor*n

back off fittunge seriöst väx upp åååhhhh

2009-07-27 @ 20:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0