hej idag, igen

jag kom nyss hem efter att ha hängt i sommarstugan igår.
vi hängde på brudbådan som vanligt, racade med båten, spela kort och solade.

i bilen hem är det nyheterna och hör det här om honduras, om att det är några anhängare till den gamla som styrde det där landet som planerar att köra en statscup och ta över makten igen. det undgår liksom inte mig hur jävla skumt det är, det gjorde man väl för typ 300 år sen? På stormaktstiden liksom.

Tänk om några människor här i sverige skulle gadda ihop sig och sen störta våran regim liksom, det är ju helt jävla sjukt.
Skumma bilder framför mig och jag kan liksom inte sluta skratta. Helt jävla sjukt.

Vi må vara efter i teknologi o.s.v. men jävlar i min låda vad vi ligger före med andra grejer.

/eldh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0