mullvadsglans

å jag älskar sommaren, igår på dagen hängde först jag tina och abbe i poolen, sen kom sofite - och sen var hela östhammar där. zanke, fille, adam, mike, peter you name it. sen blev det kina mmmm! hängde på rospinglan i deras as sköna fotöljer! sen drog vi till zanke, och det var då..

det spårade så in i helvete
helt plötsligt ligger vi som fortfarande hade roligt på zankes gräsmatta och gjorde massa konster?! kollade på himlen och skrattade.

helt plötsligt går jag, softie, adis och fredde ner mot stan och spelar in filmer, dansar och sjunger
helt plötsligt hänger vi på sjötorget, skriker så jag knappt kan prata idag och försöker få cd-spelaren att fungera

helt plötsligt kommer det annat folk, och vi sjunger ännu högre
helt plötsligt kan jag och sofie hela mullvadsdansen utantill
helt plötsligt är tina där, och ragge och tim
helt plötsligt kommer fanny - med sin hund hahah

helt plötsligt vaknar jag klockan 1 idag och kommer ihåg att jag satt uppe till 4 igår i min ensamhet och zappade


Kommentarer
Postat av: tina

you gotta love it

2009-07-19 @ 16:11:15
Postat av: softie

hahaha spela in filmer???????? neej

2009-07-19 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0