sims

hej.

idag har jag ju samt sagt varit inne i stan och jag har massor med roligt med mig hem! Bland annat THE SIMS 3!!!! meaning att jag har nått och göra om dagarna när abbe jobbar.

just nu är jag bara as trött och känner mig as glad att jag inte hänger med till hultsfred. bara det att jag saknar fanny, jätte mycket.

imorgon hoppas jag att dagen går fort ändafram till klockan 4. då får det gå hur sakta den vill.
för att det ska gå snabbt tänker jag göra min och abbes familj, och ett fint hus
och vi ska bara vara själva

utan någon annan

precis som jag önskar att det var, ibland..

han är fin han, min b-friend
/eldh

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.cracked.com/blog/exploring-the-mysteries-of-the-mind-with-the-sims-3/



Fucking hilarious.

2009-07-07 @ 19:17:13
Postat av: simsnörden

haha :D

2009-07-09 @ 17:28:40
URL: http://paulinadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gluggjävel

2009-07-09 @ 23:45:25
Postat av: tina

haha känner piken. vad i helvete

2009-07-12 @ 15:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0