dom hade mycket att säga

"There's a moment in life where you can't recover any more from another break-up. And even if this person bugs you sixty percent of the time, well you still can't live without him. And even if he wakes you up every day by sneezing right in your face, well you love his sneezes more than anyone else's kisses."

Idag har jag bärt bord och stolar och städat och städat. är helt.jävla.slut. Men nu är iaf allt klart inför fredag, förutom lite skyltning, att bränna skivor + fixa lekar. men det går ju jätte snabbt, säkert.

På torsdag ska jag på kafferep hos zänky, något att se fram emot!
/eldh


Kommentarer
Postat av: tina

vill inte va den som är den men det är fan tisdag idag elin

2009-07-28 @ 18:34:41
Postat av: elin

som sagt, jag har ju upptagen tills fredagdag och då är inte någon hemma och vettefan hur jag skulle kunna sätta ihop bord och stolar för typ 30 pers själva?!?!?!?! VA VA VA VA

2009-07-28 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0