dra mig baklänges!

jag har ju förfan glömt att berätta hur jävla grymt springsteen var!

sjukt jävla super as fucking mega mysigt var det och jag kan inte vänta tills jag får se fanskapet igen.

invigde med lite idas sommarvisa, fortsatte med creedance-who'll stop the rain (dligt passande, dåligt mysigt, jag är inte dåligt imponrad över karln)




det här var s sjukt mysigt det med, och jag önskar att det där vore jag när jag var 5. (men om det vore jag hade jag fan inte varit sådär otroligt spänd i bena! wtf, slappna av kvinna)






och inget illa menat max, men att din son vikarierade istället för dig var bara positivt.
for the stupid: han var toksnygg på scen med andra ord

tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0