hej alla fans

tillbaka på vandrarhemmet, tillbaka i arbetslivet, tillbaka i helvetet

ni kommer nog få se en hel del från mig dom kommande två veckorna, för här finns inte ett jävla skit att göra.
men pengarna rullar inte som dom ska, det går bra nu. ändå! egentligen vet jag inte varför jag är så bitter över det, men det är jag. allt jag gör är att längta till lunchen! min goda kära underbara lunch som består av nudlar, kassler och sötsur sås! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

annars då?
träning ikväll
hammarbys a-lag kommer nästa vecka (aaaoooooouuu sweet motherfucker lite ljus i mörkret)
det bästa med det är väl att några sjuka jävlar kommer att avundas mitt arbete!
även taxklubben kommer nästa vecka
taxklubben ska bli jävligt roligt tycker jag. älskar taxar mer än mitt eget liv.

tina - arbetsmyran av all times
skulle man ta och träna lite kanske? jag är fortfarande knäckt över att turken tyckte att sofie såg starkast ut i vårat gäng. (får du andningsproblem av denna information eller hamnar i någon slags chock råder jag er att ta en såndär brun papperspåse och andas ordentligt och långsamt i ett lugnt tempo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0