Hej kanin

Tänkte först bara  uttrycka den ILSKA jag kände igår när jag såg att eldh hade skapat en egen blogg, liksom vad hände med gemenskapen och samhörigheten vi hade här på bloggen, Att du inte känner någon skam i kroppen, jag känner stolthet för att få vara del av denna blogg, och det sitter i blodet.
Nejdå, men om jag nu fattat allt rätt så är du back on track here on the right track, och det e jag glad för.
Så Olabandola är iallafall ingen banger, även om jag inte levererar särskilt mycket, är det ändå alltid lika kul
logga in för attt skriva något litet, ynkligt och meningslöst.
Iallafall Olabandola har tagit studenten(grattis ola)(tack).
Det var ju jävligt tråkigt.
Nej eller jo eller det var kul tills jag 2 dagar efter fattade att jag nu mera måste jobba för att få pengar.
Hejdå tryggheten och studiebidraget.
Så Olabandola har nu mera ett nine-to-five, han jobbar som binikemask på akademiska sjukhuset.


Nej nu ska jag ut och bränna grann baracken.


/Olabandola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0