love love love

Hej ungar!

Igår var jag till stockholm med några coola (typ nenne, åsa & abbe) och jag köpte världens sötaste klänning för 74 spänn. Rena kapet och jag är så nöjd att jag sitter och ler fortfarande. Innan vi drog dit var jag och Abbe en stund inne hos Hanna och då snodde jag med mig en fin klänning därifrån.

Imorgon ska jag börja jobba, på dagis i Alunda. Och det känns inte alls förjävligt, jobbigt och tråkigt. Det ska faktiskt bli ganska roligt, bara om jag inte hamnar på någon avdelning med något cp-barn, då kommer jag börja grina.

Det bästa med att jag ska jobba på dagis är att jag faktiskt kommer att vara ute i solen, om det blir någon sol. Så om det är så att jag jobbar och det är sol behöver jag inte känna att jag missar några timmar i solen. Wonderful.

Just nu sitter jag och väntar på att Mamma ska sluta så att jag kan åka med henne hem från Östhammar. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Sophie Kinsella. Ännu mer wonderful.
/eldh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0