säger som jakob hellman

att det är nog vacker väder ovanför molnen men regn där det står.

och för den delen gör det mig inte ett jota att det regnar just nu. för imorgon börjar jag jobba, och då kan jag gladerligen se lite regn. det enda som betyder något nu är pengar på kontot! ye ye ye

huvudsaken är väl ändå att det är fint på fredag, och det ber vi till någon slags gud till allesammans (vilken gud=helt valfritt). vad gör man på midsommar om det regnar? åker vi till öregrund ändå? kom igen fes?

dötiden på jobbet ska jag ta vara på genom att läsa lite jack av ulf lundell. g to the rymt! jag behöver förbättra mina läskunskaper lite inför 3an.

är det någon som har vägarna förbi gimo får man gärna komma och hälsa på mig på vandrarhemmet och ta en fika!

jag lägger upp mitt schema här så att alla ni som är så sjukt jävla intresserade inte behöver bita mer på naglarna så att säga.

jobba v25 + 26
ledig v27 + 28 (ge mig planer för v27 NÅN!?)
jobba v29-31



nu taggar vi till hultsfred allesammans

för jag har köpt ett grymt tält och en grym campingstol idag. och då menar jag grymt som i bra och inte grymt som i taskigt. (det gäller att vara ute i tid)

pepp pepp pepp

tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer på måndag och fikar (och du får betala fikat eftersom jag är fattig numer) nån gång när hammarbylaget ramlar in kankse?

2009-06-17 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0