apple i ett nötskal

deras nya shuffle är helt utan knappar så att den ska kunna vara hälften så stor. knapparna sitter istället på hörlurarna. wtf? jag menar, hur många här har inte haft ett par ipod lurar som har varit sönder inom en sisådär 2 veckor? lurarna är ju helt värdelösa.
är det då meningen att man ska lägga ut typ 400 spänn minst varannan månad på detta?

annars så är det årets första forbollsaktivitet på stor plan på lördag. woho


och till olabandola som verkar var så extremt kunnig inom detta internetlivet. med youtube kan man ju såklart så att säga proxa sig förbi. men hur löser man det här med spotify? det borde ju gå på nått vis tycker jag

tina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ansluta till spotify via en proxy, ja. Går du in på inställningar så ser du proxyinställningarna där, googla efter "free proxy" eller nåt, ta en amerikansk eller vadsom, fyll i, klart.

2009-03-12 @ 20:55:12
Postat av: olabandola

Anonym du kanske vill ta över internet undervisningen jag försöker ha med damerna?



Tina: http://www.samair.ru/proxy/faq.htm



precis som Anonymhuhsuhsushush sa.



Eller så tr du en enkla vägen och flyttar till USA

2009-03-13 @ 00:19:40
Postat av: Anonymhuhsuhsushush

Visst kan jag ta över internetundervisningen.

Lektion 1:

http://images.encyclopediadramatica.com/images/3/30/1194679739296.jpg

Memorera.

Länkar tycks bli postade i svart. Så, eh, de syns inte särskilt bra.

2009-03-13 @ 01:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0