back in b

Jag har taggat dig i ett album, jag taggar dig, du taggar mig, jag taggar tillbaks, nån "ogillar", jag taggar "nån", "nån" taggar mig, vi två tillsammans taggar "nån", sedan är taggandet igång, det är precis detta fenomenet som hänt i Fredrik Ragnarssons album "everythin' som finns att beskåda på facebook, detta är en multi-taggnings process som är ett tämligen nyuppkommet fenomen! Även fast grundtanken är fin, vem fan vill bli taggad själv bredvid en häst i en hästhage? Detta gäller särskilt killar of course, tjejer vill bli taggade i album med hästar på ängar(helst själva). Självklart väljer då Fredrik Ragnarsson att låta taggandet av bilden fortskrida, han taggar ju självklart inte bara personen på bilden, han är tvungen att fortsätta med hästarna, ge dom namn, helt naturligt givetvis, har man en häst på en bild så ger man den ett namn, men när detta går ut över ens kompisar på facebook, så börjar givetvis folk att reagera, dom ser att Fredrik Ragnarsson taggat folk, han har taggat dom, dom taggar honom, och så är processen än en gång igång. Fantastiskt!
En hyllning till Fredrik Ragnarsson, som en gång för mycket längde sedan, taggade någon.. i ett album.... på facebook...




SÅNJAAAH
tillbaka efter en ganska omtumlande resa, en tidsresa framåt och bakåt i tiden.
Bör tilläggas att jag inte är helt efter i händelserna eftersom the ladies uppdaterat bloggen, bra jobbat ni
sköter erat jobb även när pappa inte är hemma.
Jag gissar på att alla redan dissats fannys förslag om att fira henne på people och jag avgör att  fighten mellan tina och fanny om vem som har fetast födelsedagskalaset avgjord, 1-0 till tina som genom facebook har lyckats dragit till sig 69 anmälda deltagare mot fannys ynka 31anmälda deltagare.
Angående Fanny kamera så var väll det tråkigt, Olabandola visar medkänsla genom att hylla fanny för hennes uttalande som
(ta inte illa upp alunda gangsters) var jävligt underhållande
"Alunda har sina fina sidor. men alltför många fula - Fanny Eriksson kl. 13:00 den den 16 mars"

Som vissa av er har längtat:
Olabandola listar veckands mest självklara facebookare:

Elin eldh rinaldo, har en given plats på listan efter att gått med i gruppen "" Vi vill ha tillbaka Boda kiosk!".
Hade du överhuvudtaget vart i östhammar när kiosken sent  90-tal lades ned?
Sen vet jag inte hur ditt deltaganade i hälsoveckan var vidare seriöst eller inte eller vad hälsoveckan går ut på mer än att folk anmäler sig på facebook och tror dom ska må bra, nej men om det nu är en hälsovecka 4 real, vad är detta?
"Elin Eldh Rinaldo äter pizza till frukost den 8 mars kl. 17:32 · Kommentera ·






Kommentarer
Postat av: Ragge

Tror seriöst inte jag läst mitt namn så här många gånger någonsin, jävla respekt man har. Vill då påstå att jag är av en facebook-taggar-legend.. hahah

2009-03-16 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0