Boda gangsters

Jag vill säga att fanny har helt rätt i sitt uttalande, förstår inte varför personerna i fråga ville stjäla kameran heller, med tanke på att de är slående lika gollum himself. Hur som helst tina, jag är skit sur på dig, men vi kan ta det imorgon, öga för öga, tand för tand.

Och på tal om bodakiosken!!!!!!!! Den saknar man ju regält. Jag har så många minnen därifrån, det enda man gjorde om dagarna var att hänga där på den gamla goda tiden. Och som gamla olabandola (pappa!? hahaha) sa, elin du var inte ens född när den stängde så du bör nog hoppa ur facebook gruppen. Jag minns också hur jag, jonte, johan karlsson och mathilda (?) hade en klubb kallad "boda gangsters" och att hargshamn försökte kontra med "hgg"...
För er som inte vet så betyder hhg = hargshamns gangster girls. Inte så respektingivande. Och jules hade en egen grupp kallad GG = gräsös gangsters. Så ensam, men så stark!

Once you go black you never go back

Softie


Kommentarer
Postat av: Anonym

i ekeby håller vi inte på med töntigheter som gangsters. här var det ekeby maffian som härjade!

2009-03-16 @ 18:42:56
Postat av: Ragge

Och ni hånar a-unit:(? (jag vet, jag spammar kommentarer på eran blogg!!!)

2009-03-16 @ 23:01:46
Postat av: Softie

hahaha men a-unit bildades förra året för tusan ;) och kommentarer är bara bra så keep it up!

2009-03-17 @ 13:23:20
Postat av: jules

får väl kontra med att elle nog ingick i GG. så ensamma och så starka!

2009-03-17 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0