Broken bones

Nu sitter jag på GKO och lever livet i två ljuva timmar till. Men med The hives i lurarna överlever man nog ändå.
 
Idag i matsalen så hände något sjukt! Vid bordet bredvid oss satt en halv skum kille ensam och åt soppa, så reser han sig upp för att hämta något. Precis samtidigt kommer tina och sätter sig bredvid oss, men hon har bara en tallrik med sig, så helt utan konstigheter går hon och tar killens sked och börjar äta! Niiiiice

Nu börjar Axel hytta med nävarna mot datorn för att han förlorade på bilspelet! Fanny och Eldh sitter och pratar om "hur roliga spelen är på facebook, jag älskar dem" och Victor sjunger "jag vill vara din, margaretish". Kanske är dags för mig att joina det hårda arbetet för nu kommer läraren!

Softie

Kommentarer
Postat av: Ragge

Va du skämtar att tina åt med en sån sked?? fyyyfaan

2009-03-26 @ 17:16:17
Postat av: Sofie

jag önskar att jag skämtade men icke!

2009-03-26 @ 17:40:25
Postat av: tina

nej det gjorde ajg inte, jag åt med min egen sked. det här har sofie aka största myttarn i stan hittat på själv

2009-03-26 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0