Come on and give me a break

En vecka kvar till påsklovet! Och jag är hemma idag, ingen great success kanske.

Men det ger mig tid till andra roliga grejer, som att berätta lite om påsken! För en del människor är det kanske en jobbig period, superkristna människor tillexempel. För endel andra betyder det påskägg! Påskägg är underskattade. Kycklingar också. Allt med påsken är underskattat! Detta bör firas, everyday, forever.

Okej jag är inte så jäkla insatt i påsken märker jag nu, men detta är ändå ingen religionslektion. Nu ska jag göra något vettigare, gå ut och gå med Sandkvist. Fast frågan är om det är vettigare eller inte.



Sofie

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaaaaaaa

haha tack för all underbar information om påsken fuffe

2009-03-30 @ 16:48:30
Postat av: juliaaaaaaaaaaaa

haha tack för all underbar information om påsken fuffe

2009-03-30 @ 16:48:40
Postat av: fuffeeeee

om du vill veta mer detaljerat, just let me know ;D

2009-03-30 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0