edgar allan poe my ass

yo yo yo yo

idag skippade jag skolan främst för att jag skulle plugga. Har jag pluggat något idag? Nej, nada, zero, i n g e n t i n g.
Jag fårstår inte själv hur jag planerar eftersom att imorgon ska långläxa in, ska redovisa engelska arbeta, sen onsdag är det slutprov i Matte B, redovisning på spanska och instuderingsfrågor som ska in. Jag har inte gjort ett dugg.

Det har liksom blivit för mycket att jag skiter i att göra något. Istället har jag gymmat i typ 15 minuter, bastat och tagit en långpromenad med den spottande lösvaginan, HE HE.

Snart ska jag käka tacos och sen kommer Abbe den lilla soffpotatisen hem och han kommer göra så att jag kommer hamna framför teven och där rök mina chanser att plugga.

å! jag har sjukare ångest nu än när jag drömde att jag nöp joel så han börja grina... ajajaj
/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0