facebook när det är som bäst

även om det är lite halvlame så visst fan gör man dom här små testen varje gång man sitter vid datorn och inte direkt har nått att göra.
men lets face it. dom är ju skitroliga.

som nu, så gjorde jag ett test som hette "what do people think about you", så finns det en fråga som är "how do you treat gays"
vad är då grejen man kan svara "start licking them in the supermarket"?
eller, "what are emos"
och svaret är "lovers" eller "i dont know, im high"

och vad är grejen med att dessa test får mig att framstå som nån som försöker sig på att vara en överman och misslyckas totalt. inte lika kul som man kan tro.

tina

Kommentarer
Postat av: Ragge

Har du tagit några ridlektioner, eller rider du så här bra endå? he-he

2009-03-27 @ 23:39:14
Postat av: jules

kukpump?

2009-03-28 @ 14:32:24
URL: http://sundance.webblogg.se/
Postat av: tina

haha ragnar, line 1 eller? och julia, det är du som har smsat från min mobil. det är det enda vettiga svaret

2009-03-28 @ 17:16:14
Postat av: Ragge

Hahah, damn. Men du förstår vad jag menar :D

2009-03-28 @ 18:21:43
Postat av: tina

oh ja!

2009-03-28 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0