fråga den slagne, den vet

Okej tina, nina persson wtf? Vad snackar du om haha! Och jag är sjuk på riktigt, fanny "mrs fake" eriksson kan jag tyvärr inte uttala mig om, för enligt mina beräkningar så ska hon inte ens ha internet (men kan ändå skriva kommentarer och inlägg som en smattrande ak4, misstänksamt).

Och rnbskit?! jag kan inte hjälpa att du är halvt döv tina, men jag kan däremot hjälpa dig med en annan sak! Har en idé till födelsedagsbarnet imorgon, så messa mig!

Och fanny du kan tro vad du vill om att "hgg inte betydde ganster girls" och att "ni var före bodag" och du kan kalla mig "kalkon" och du får mer än gärna tro att jag var "enda medlemen i klubben" för ni vågade fortfarande inte möta oss en mörk vinternatt för två år sen, så sitt där i hargshamn och pissa på dig av rädsla du.

Peace
S

Kommentarer
Postat av: tina

du skrev "dont you know love is stronger than jesus". jag vet inte vad du fick det ifrån. men för mig relaterar det till en låt av acamp som är nina persson allover.

2009-03-19 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0