halftime

å jag är så jävla less på skolan.

jag hade planerat att jag både skulle hinna gymma två gånger idag OCH gå på skivstångspass men sen slår det mig att Hugo fyller ju faktiskt år idag. Så det var ju middag hos familjen Jansson och det hade jag totally glömt bort, sorry hugo.

sen fick jag asamycket skäll av samhällsläraren idag för att jag för det första gjort helt fel och för det andra alldeles för lite på arbetet som tydligen ska in nästa vecka som jag helt och hålt glömt bort.

så nu är det bara jobba arslet av sig så jag satt i 2 timmar extra och arbetade med arbetet, jag skulle ju ta halv 2 bussen men glömde liksom bort tiden och hamnade på halv 4 bussen. bra jobbat.

kankse ni tror att jag hunnit gjort mycket på arbetet dom 2 timmar men icke sa nicke, så jag sitter och jobbar förfullt nu också.

Baskien my ass.
/ellan, otränad och as glömskkkkkkkkkkkkkkkkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0