hej alla fans

va nej, jag har inte skrivit de senaste 4 inläggen? absolut inte, jag har mer liv än så..
eftersom att jag verkar vara den enda som sitter kvar här ännu kan jag ju passa på att skvallara lite.

upplands ekeby har fått en ny hjälptränare. sweet
upplands ekeby är utnämnda till bästa ungdomsklubben i uppland. dude.
fanny är på bowlan och lever det goda livet. sweet.
elin är i östhammar och lever i 2samhet. dude.
sofie är i östhammar med sina andra vänner. sweet.
tina är i ekeby och ser fram emot att  spela lördagsfotboll imorgonbitti för första gången iår utan alkohol i kroppen. dude.

såg att elin hade påbörjat ett inlägg som inte blev klart, så jag fortsätter..
för några dagar sen konstaterade elin och jag att alla människor världen kan relatera till någon av de 4 i sex and the city. som förslagsvis här i vårat crew, kom vi fram till att:
sofie - charlotte
elin - carrie
tina - miranda
fanny - samantha
en perfekt och storslagen slutsats. nu vet ni vad vi är all about.

för att göra det hela lite roligare kan ni få se hur jag ser några andra i min närhet. rätta mig om jag har fel:
olabandola - carrie
ragnar - charlotte
julia - carrie
elle - miranda
sverker - samantha
adde - samantha
åsa - charlotte
perra - samantha
albert - carrie
jacob - carrie
fredde - samantha

undar ni över några mer så kan jag översätta åt er.


+ med en liten gnutta rock blir allt genast mer respektingivande.

men du, annars då?
fes to the t


Kommentarer
Postat av: ragge

kan inte mer än hålla med så här kl 3 på en fredag natt :D / Erat största fan!

2009-03-07 @ 03:03:43
Postat av: ragge

jag gillar dock inte att jag får dela plats som charlotte!

2009-03-07 @ 03:05:18
Postat av: fancy

va fan, både jag och sverker som samantha, slampan i serien?! hahaha, nice couple

2009-03-07 @ 11:28:41
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/
Postat av: tina

så ragge. men skulle du påstå dig vara istället? möjligtvis carrie

2009-03-07 @ 19:20:32
Postat av: jules

jag vill veta förklaringen till varför jag blev carrie och varför mcdohnalds vid elin stäönger klockan 22????????

2009-03-08 @ 02:50:13
Postat av: jules

jag vill veta varför jag blev carrieo ch varför mcdohnalds vid elin stänger klockan 22??????????

2009-03-08 @ 02:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0