hej igen alla fans

jag vet att det har varit för mycket av mig än vad dom flesta av er klarar av.
det här är troligvis riktigt dåligt för er hälsa.

jag måste bara helt enkelt påminna er om att färjestad fucking manglade brynäs i slutspelet.

over and out idag släppte thåström nytt album.
grymt, vi ses i sommar hjärtat


"Tss, palla gnälla anonymt på någon random blogg on the internetz. Faktum kvarstår dock att jag är en jävla besserwisser och har rätt. Jämt. Alltid.

Det jag har citerat två gånger tolkas som om att man skulle ha kunnat ta del av materialet om IPRED varit gällande.
Exempel:
Du får inte komma in på krogen för att du inte är 18 år.
Tolkning:
När du är 18 så får du komma in på krogen.
Verklighet:
Du får inte komma in ändå.

Ditt yttrande kan således tolkas analogt med detta. Men sköt om dig gubben och ha det så bra.
Puss och kram"

är man född utan bloggarskickligheter får man se till att skaffa sig kommentatorer som vet lite mer vad dom pratar om. well done. helt rätt.. olabandola, förklara dig!


tina


Kommentarer
Postat av: elle lilleman

jag vet inte riktigt vad de säger om det men det känns ju som att borde vara lugnt. bara att hålla tummarna!

2009-03-14 @ 14:52:23
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0