i need some fine wine, and you you need to be nicer

nu när sofie citerade nina persson slog det mig att jag har ju faktist en kick-ass spelningslista med några killer låtar av henne.
enjoy.

tina

är det bara jag eller blir hafabadrums reklamerna bara roligare och roligare för varje dag. kan inte ta beslutet om vilken som är bäst. när den lönfeta killen sitter och operasjunger "HÄÄÄÄÄR ÄÄÄÄÄÄR JAAAAG NUUUUU, JAG ÄÄÄÄÄR DIN MAAAAAAN" och håller i nån grym leksak och en barbie.. eller om det är när ett band sjunger "read between the lines nånting nånting nanan" och så sitter det en bakom i badkaret med massa, verkligen urmycket badskum och svänger med armarna i luften fram och tillbaka i takt med musiken. och som pricken över i:t har han även syklop, och det är tamefan ingen nackdel om ni frågar mig. ja vilka jävla hjältar dom hittat.

föresten så var det sol idag! kanske, bara kanske, kan man börja hoppas om lite ändring på pigmentet så att man slipper se ut som ett döende jävla lik.

vad är grejen med att fanny och sofie är sjuka? är ni "sjuka", eller sjuka som i sjuka på riktigt och klarar inte av att gå i skolan under några omständigheter? informera


Kommentarer
Postat av: fancy

jag är faktiskt seriöst sjuk, och oroar mig starkt för min närvaro på mitt eget födelsedagsfirande

2009-03-19 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0