Ingen sommar utan ragge

Fanny, när du väl skriver ett inlägg så behöver du väll inte skriva ett som avslöjar det jag tänkte skriva i mitt, nämligen att ni var i uppsala.
Fanny, Elin och Tina åkte alltså till uppsala idag i hopp om att få fira sitt slutprov i matte b, en kurs dom haft med lars.
Dom tog 14:40 bussen från gimo och anlände till staden ca 15:30.
Likt en grupp vilsna hönor, bortkommna från all den verklighet dom upplevt i hönsgården spatserade dom ut från grindarna, från det trygga. Nej ska inte likna denna spatsering längs uppsalas gator med en grupp hönor, men damerna fick folk att vända sig om när dom gick på rad, likt en första klass spatserade dom fram, precis som ett modell tåg, med tina i täten, elin tätt intill, och fanny sist(OVANLIGT). I ett led, med en ledare i täten besegrade dom först svava för att sedan ta sig vidare in mot stadens mer centralare delar.


Jag vill varna läsare samt bloggens etiska råd.



Alla barnen täljde dockor på träslöjden utom elin-eldh - hon vart täljd.
Alla barnen var människor, utom sofie, hon var ett bi.
Alla barnen accepterade sin läggning utom fanny, hon ville vara tranny(se.google)
Alla barnen tyckte dom här skämten var kul, utom Tina, hon började grina.


ursäkta min usla humor.

Olabandola - Eran guru

Kommentarer
Postat av: Ragge

Hahaha din usla humor "made my night", enda skälet att det inte är en sommar utan mig är för att jag står för hembränta :((

2009-03-05 @ 00:41:10
Postat av: tina

vi gick inte alls in i svava. ska du stalka får du stalka ordentligt

2009-03-05 @ 12:40:23
Postat av: sofie

haha fanny tranny var faktiskt roligt. dock sofie=bi? so 1999

2009-03-05 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0