Kingston town

Och där fick man tacka fan för "peace and love stämning" haha, way to go tina! Alla barnen är faktiskt lite 2003 men hey, if it works for you..

Dagens tanke går till : spammare. Ni vet sånna som kommenterar "hej vilken fin blogg du har, hoppas allt är bra med dig, vad ska du göra idag??" och är helt random. Dagens tanke är om det verkligen är äkta människor? Jag tänker mig att de är ungefär som "botten anna",  alltså inga verkliga varelser där bakom skärmen. För kan folk verkligen vara så patetiska? Nåväl, även om det är Smarterchild eller Lena, 45 som skriver där ute så kan man iallafall konstatera att de är trevliga.

f e ->s<- t

Kommentarer
Postat av: Ragge

Dom vill ju bara att sånna som mig som inte har något att göra på sin fritid ska tänka "Oj shit har F.e.s.t. verkligen en kompis? wow jag ska nog checka in henne då" :D

2009-03-05 @ 20:47:26
Postat av: Soffan

hahaha ja så sant, dom kommer snart ta över världen

2009-03-06 @ 15:45:19
Postat av: Soffan

hahaha ja så sant, dom kommer snart ta över världen

2009-03-06 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0