nu får vi inte glömma att min kära kusin också fyller år idag. alla gratulationer till bosse som nu faktist är hela 15 år. what up, byxmyndig och laglig mopedförare.



annars så är det väl härliga tider som gårdagen hjälte som gäller. har precis stigit upp och klappar mig själv på axeln och ler efter mitt seger som tidig frukostätare.
om sisådär 4 och en halv timme befinner jag mig på en grusplan i alunda och njuter av vad allt fotboll är med lite seger i stegen.

elin - när tänkte du åka ner? jag vill titta lite på alundas match innan. (egentligen bara för att kunna ha solglasögon på mig för första gången i år (om man inte räknar skidåkning för då var det för att inte få snö i ögonen). tacka vettja solen.)
sen blir det pizza och rosévin hos johanna = gött

tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0