Oh I'm in trouble again, aren't I?

Nu har jag precis kommit hem från Fancan som bjudit på smörgåstårta och förfest. Eftersom att jag är underbaraasbrabästa 17 år kunde inte jag följa med på "riktiga" festen på Orange med alla i hela världen så jag hoppade av bussen och sitter nu hemma i mitt kök. Plus hade Bjarne hade köpt smörgåstårta hem så jag har tryckt i mig 2 bitar till. Tröstäter med andra ord.

Hoppas iallafall att alla har skit roligt ikväll och att Fanny spårar mer än vanligt. Sen hoppas jag även att två speciella bilder från henne kommer upp här på bloggen. Jag har skrattat åt samma bild 5 gånger och grinat varje gång.

Imorgon är det lagfest och match innan när jag ska passa Victor vilket jag tror kommer bli kul. Åtminstonde lagfesten.

Tänkte till sist bara kommentera att jag och abbe faktiskt är kära i varandra. Även om folk inte tror det bara för att jag inte skriver det på bloggen, lägger upp bilder på bilddagboken eller heter något sådant på msn så är jag faktiskt otroligt kär i honom.

SÅ nu vet ni det.
Nu ska jag trycka i mig massor med godis och kolla på tv.
Eller sova.

/elin som är 17 år, 17 år i staden där jag växte upp å så nanananan

Kommentarer
Postat av: tina

vi är alla tacksamma att du flashar alldeles lagom om din lycka! när tänkte du befinna dig i alunda idag? på med glajjerna och möt mig vid 1-halv 2?

2009-03-21 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0