okej sofie stupidass!

1. fanny står inte med på eniro.
2. jag lär mig inte spela ukelele för att du skulle få känna någon slags frälsning eller vad det nu är du påstår.
3. ukelele är kanske ett av dom grymmaste instrumenten efter gitarr och möjligtvis munspel..

ypunto


HULTSFRED AVANCERAR MED BÅDE THE SOUNDS, FRANZ FERDINAN och massa mer bra, men dom känner nog inte fes(förutom möjligtvis elin, men hon har ju gått över till hip/hop så jag tvivlar starkt) någon kärlek för.
så hur blir det festare? inte kan ni väl spendera sommaren utan mig iår

 signerat: tina


Kommentarer
Postat av: Ragge

Ingen sommar utan tina (8)

2009-03-03 @ 20:29:33
Postat av: Ragge

Ingen sommar utan Tina! Eller vare utan reggae?

2009-03-03 @ 20:31:38
Postat av: fannyyyyyyyyyy

tina, keep on rockin'. jag har iallafall haft både en the sounds period och en franz ferdinand period, så jag klagar inte

2009-03-04 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0