ROCK'N'ROLL

Jag har inte alls lämnat haket och dragit till östhammar. JAG HAR GYMMAT! mycket och länge.

Nu sitter vi på GKOn och rasar mot en människa precis som shanea grimes gör mot media i min egna intervju med henne. Hoppas keckan tycker det är lika roligt så jag kan knipa åt mig ett MVG i det här värdelösa ämnet.

Och Olabandola, hur rimmar eldh med täljd?

Kanske man ska köpa en macka.

Jag hejjar på OP för jag hatar handels ettorna.
Och jag hoppas att INGEN kommer gå på
bowlan på lördag så att en viss person får
vara där själv. Inte du Abbe.

HP ÅT SKOGEN!
/elin (och fanny gör high-five med mig nu, jäääävlar vad bra vi är)

Kommentarer
Postat av: fancy

vi är braaaaaaaa, till skillnad från alla handlare

2009-03-05 @ 15:59:33
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/
Postat av: olabandola

elin, skrev jag någonstans att det skulle rimma? sluta ha förutfattade meningar :( bondlurteN

2009-03-05 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0