seger i stegen

in your face bärlinge/bälinge(?onödigt extra jävla krångel)trollen. 5-0!


annars så har jag några saker som skulle kunna vara sanna

att fanny till exempel har fått sin kära kamera stulen.
att elin inte vet vad hon ska göra på fredag kväll när det för oss andra är dans dans dans. (hon skulle nog uppskatta lite erbjudanden)
att i alunda bor det en hel del gamla människor som förlorat förmågan att uppskatta ålder på både andra och sig själva. (detta resulterade till att orden "din lilla 15-åriga hora" yttrades en hel del. kul tycker jag såhär i efterhand, inte lika kul tyckte fanny)
att fanny drömde om att hon hade en pistol och sedan började oroa sig för hur hon skulle ha förklarat varför hon hade en pistol för polisen om hon skulle skjuta(puffra) någon random.
att ekonomi eva satt och nynnade på "stay the night"-schlagern hela lektionen.
att sofie ställde sig på bordet i matsalen idag och skrek "i am a golden god" för döva öron (sjukt om du frågar mig)
att tina (moí) tänker befinna sig i alundahallen och dansa nån cool dans för att sen fortsätta med lite skivstångsträning ikväll. 
att det nya programmet jag vet vad du gjorde förra lördagen  ska vara en glittrande show fylld av skratt.
att sofie är lite av en blandning av en grym hiphoppare och gymnast.


och elle, olabandola verkar ha lämnat oss. har han inte dykt upp förrän onsdag planerar jag att ha en tyst minut och lägga upp lite schyst bildet.
men mer om det sen.. vi håller fortfarande tummarna

fes to the t.
och fanny, vi fixar tillbaka din kamera




Kommentarer
Postat av: fancy

ja du fröken kirchsteiger, hur går det med att fixa tillbaka min kamera?

2009-03-18 @ 20:08:57
Postat av: tina

och hur exakt hade du tänkt att jag skulle gå till väga

2009-03-18 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0