sjuk, och fortfarande en aning ilsken

till sofie din jävla kalkon som inte ens duger till att slaktas och ätas av afrikas svätlande barn: hgg stod för hargshamns gangsters om vi nu ska va så coola så vi drar upp det, sen att milla försökte med nån spinoff kallad hhgg (hargshamns gangster girls) talar vi inte högt om. plus att ditt lilla bodag kom du på efter hhg, och det var du, och endast du, som var med där. (matilda gills inte då hon är öregrundsbo). sen så stavas det REJÄLT, inte regält!

till elin som är så röd och inte kan komma över det: okej att du är rödhårig, men att skriva rödraskap istället för brödraskap is to much!

till ola jag-ligger-med-det-som-ställer-upp bandola: vi ses ju på fredag så varför grinar du över min födelsedag liksom

till tina: elins electro, softies rnb, men ac/dc då, va va va

till alunda tattarna: jag är fortfarande asarg, jag har kastat en förbannelse över er och kommer göra ett utedass öppet för allmänheten över era gravar. ge tillbaka kamerahelvetet, den är ändå för röd ( elin, tro inte nåt nu!) och respektfull för er

dock ett stort tack till er mina kära bloggare för erat stöd i kameramissödet / f to the örbannad


Kommentarer
Postat av: tina

jag nämnde inte ac/dc för att ac/dc är respektingivande

2009-03-18 @ 23:00:46
Postat av: sofie

hahahaha skjut mig! :D

2009-03-19 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0