tap on my window, knock on my door. I want to make you feel beautiful

Så mina vänner, hur blir det imorgon? Jag har ingen ork alls att ringa/smsa så vi tar det här genom bloggen som vanligt. Största frågan är väl om ens Fanny, Perra Åsa eller Softie kommer till skolan imorgon eftersom att de var "sjuka" idag??! NÅ

Annars har jag kollat på Gossip girl, käkat mat, käkat chips, macka, glass och druckit läsk. Allt för en lyckad dag. Känner faktiskt att jag får äta precis vad och hur mycket jag vill nu eftersom att jag ska dra och träna om någon timme sisådär.

Jag missade bussen imorse vilket resulterade att jag hamnade på samma buss som Jules som snodde min banan och var den tröttaste människan i hela världen. Sen planerade jag, vicky (viktors nya smeknamn) och ax våran teater på spanskan som vi ska spela upp för spanska steg 1 och 2(och ja såklart vi kommer håna er för att ni är sämre på spanska än oss) men hör och häpna, vi ska göra skogsturken - på spanska. Kan inte bli annat än lyckat.

Idag fick jag också en impuls att anlägga någon sorts brand på östhammars gummiverkstad.
Eller kankse klippa mig eller nått.

Puss!
/elin

Kommentarer
Postat av: fancy

eldh, vaddå om imorrn? vad händer imorrn?

2009-03-30 @ 17:14:29
Postat av: elin

DU OCH JAG SKA IN TILL STADEN MIN VÄN!!!

2009-03-30 @ 17:40:15
Postat av: fancy

what what what, hur var när varför? ring eller maila eller skriv på facebook/bdb, gör nåt för guds skull!

2009-03-30 @ 18:23:25
Postat av: olabandola

givet att jag kommer elin, kul att du frågar. eller ska bara dom retarded delarna av fest få vara med?

2009-03-30 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

¿Qué hacer con mi fakking camisa?

2009-03-30 @ 22:44:37
Postat av: elin

verkar som att ingen vill hänga med överhuvudtaget, så det blir bara du och jag ola :):):):) längtar!!!!!!!

2009-03-30 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0