vart är världen på väg

jag skulle kommentera på hannas blogg och börjar skriva "f"  i namn-rutan. då kommer namnförslaget från tidigare skrivna namn "forsman zolgard" upp, och när jag skrivit "fa" kommer "fantasy dragon" upp. vad i helvete?! jag antar att detta är tibia(spyr lite i munnen när jag skriver det)namn så 1 vem fan väljer fantasy dragon som namn, seriöst, låter ju bara som en tolvåring som gjort en egen pokémon eller en kinarestaurang för pundare och 2 varför använder sig forsman av forsman zolgard utanför tibiavärlden?! / f to the antasy dragon

Kommentarer
Postat av: sofie

"spyr i munnen" vad fan är det för fel med ett gott parti tibia?

2009-03-10 @ 16:10:46
Postat av: Ragge

ahahah, this is just hilarious.

Forsman zolgard är ju en legend!

2009-03-10 @ 16:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0