whats new

man kan söka jobb ute på stora torget idag tydligen

olabandola stog och väntade på 811:an igår 15.30 i uppsala

tina har fixat sin ukulele och kan nu börja sin storslagna karriär

fanny ritar fler och fler elefanter för varje dag

sofie hoppade slutprovet i matte b. hur ska nu detta gå?

hård&hårig har klantigt nog avslöjat sog och det visade sig vara david gustavsson. överasking?

handels 1:orna och Op 1:orna på bruksgymnasiet kommer inte alla överens

elin har lämnat haket och åkt till östhammar

tina sitter som vanligt kvar i skolan och väntar på bussen när alla andra har åkt hem eftersom att vi slutade 12.

biblotikarin har problem med att hitta information till ivriga sp3:or

mattelars är på kurs

det är alldeles för mycket personal i kiosken på bruks som gör att vi får betala omänskligt höga priser och det är en revolution på ingång

sara persson saknar geografitommy

natta weit påminner henne om att han har barn i 5års åldern

i korridoren skriker två halvskabbiga killar FUCK YOU till varandra

johan har varit ovanligt glad och trevlig på senaste tiden. (om man bortser från utbrottet på matten)

sid försöker få upp sin kondition och ska därför inte äta godis. good luck syster! (nöjd fanny?)

ny vänskap har bundits inom klassen sp07. trevligt tycker jag

för att avsluta med lite respekt lägger vi till att nu är det bara 5 veckor kvar tills vi åker till spanien, och hör och häpna fyller jag år!



Kommentarer
Postat av: David,

"hård&hårig har klantigt nog avslöjat sog och det visade sig vara david gustavsson. överasking?"



Say what, det var ju inte direkt som att jag "råkade" försäga mig, jag sa det rätt ut till Abbe och Elin.

2009-03-05 @ 14:42:09
Postat av: fancy

tycker inte direkt att det blev nåt avslut alls där? och det stavas sid haha

2009-03-05 @ 14:44:23
URL: http://areyoureadyroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0