Ett rop på hjälp

Den "roligaste" sysslan i hela världen måste helt klart vara att byta lakan. Men jag känner ändå, som min plikt som medborgare i den här staden, att jag måste varna er. Jag fick höra av en källa (inga namn) att det skulle vara mycket enklare om man kröp in i lakanet med täcket, och sedan skulle det fastna där. Men. Det gjorde det inte. Istället hittade jag inte ut ur lakanet, snubblade över sängen och ramlade på golvet. Så nu sitter jag här med två nya blåmärken, arg, och stirrar min värsta fiende i vitögat. Jäkla lakan. Så jag säger som jackass, do not try this at home.

S

Kommentarer
Postat av: rags

hahahahaha asså? vem går på något sånt, kan bara vara blonda tjejer, no offence :D

2009-05-13 @ 15:15:48
Postat av: Sofie

Haha neeeej, detta kan hända den bästa. Försök själv så får vi se hur det går unge man!

2009-05-13 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0