GREVENS VILJA: KÖP EXTASEN!

det var inte igår hårdrockare!
olabandolas lever lever och livet leker.
Solen steker runt 20 sträcket och alla är nakna.
Nej nakna är inte alla, dom har mindre kläder än dom har på vintern vilket resulterar i lökar
för dom som går med gråa t-shirts.
Eftersom jag såg att ragz kickat igång hans blogg igen så får inte jag vara sämre, måste ju ändå leva upp
till namnet som bloggarmäster.

Det ryktas
 ...om att Ragz vid 18 års ålder inte kommit ut med sitt tobaksbrukande för sina päron.
 ...om att Fanny inte klarar av alkoholens horribla effekter
 ...om att Elin ska slå ett slag för maten och bli dietist
 ...om att Olabandola fortfarande väntar på sitt genombrott som bloggare




/Olabandola - Blodiga kanyler

Kommentarer
Postat av: fantaaaaaaaan

klart jag klarar av dom, men är kanske inte så stolt över vad dom får mig att göra hehehe! varför ryktas inget om tina och sofie, börjar du bli gammal och gaggig månntro?

2009-05-26 @ 20:35:53
Postat av: ola

hahaha.

dom är inte värda att nämnas, så känn dig hedrad.

2009-05-26 @ 21:49:23
Postat av: Ragz was here

hahaha, vaddå! Vill man ha gratis körkort och bil så håller man käften bannemig! ;)

Skönt att höra av dig, trodde nästan du var död efter den hårda kvällen med alundabor nära dig på bussen! Puss

2009-05-26 @ 22:47:36
Postat av: soffan

"inte värda att nämnas" in my ass, när man lyssnar på låtar som "vad har du under blusen rut" är man en slagen man!

2009-05-27 @ 09:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0