hej hej hej hej

jag älskar verkligen när sverige vinner i hockey.
men jag kan liksom aldrig liksom ta del av segerns sötma för jag spenderar alldeles för mycket tid att tänka på målvakten i andra laget. För det första har målvakter alltid så stora kläder så att de ser feta ut, och nu när kommentatorna säger "han tog inte av masken, jag tror att det var en och en annan tår där bakom idag"

å jag tycker så synd om honom.
jag hatar verkligen när folk är ledsna.

och jag har alldeles för mycket att plugga på idag. men det skiter jag i, nanana.
engelska nationella imorgon. norrskedika på söndag. tagga tagga!!!
/elin

Kommentarer
Postat av: Olabandola

Jag är otroligt sugen på att skriva ett långt inlägg om hur töntigt det där just lät, mår du dåligt när ni vinner en fotbollsmatch också? Fan elin, det är det d går ut på, en vinner och en förlorar. Welcome to reality

2009-05-08 @ 09:45:39
Postat av: mickey

ska du vara med? :D

2009-05-08 @ 15:16:51
Postat av: elin

nej men vadfan, jag taggar ändå! :D

och ola, dig ignorerar jag.

2009-05-08 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0