indien.nu

Just nu gör jag en engelska redovisning om Indien. Är inte alls så kul.


Sen har jag hål i 53245235 timmar och den tiden ska spenderas med journalistikplugg. Troligtvis kommer det inte bli något av med det heller, men jag ska iallafall försöka att plugga. Lite.

Igår var jag annars med Abbe och vi köpte AS mycket godis. Så mycket att vi inte orkade käka upp så nu har jag lite matsäck i skolan. Och idag blir det träning, tror att jag tänker springa upp på björnis kanske! Eller kanske inte.

För typ 414901 månader sen tyckte jag att det var skit grymt med ett halv år. Ännu grymmare med ett år. Ett och halvt. Jag tror att vi kommer hålla på så här tills vi inte orkar räkna längre, och det gör mig glad.

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0