känner lite såhär.

att igår hade jag skitkul. men sov jättedåligt.
idag sopade jag banan med stiftelsen gatubarn, och idag sopade jag mattan av råsunda, och idag hade jag faktist riktigt kul på fredriks BJskiva.

just nu skulle det mesta vara bättre dock. jag sitter i uppsala. är ensam vaken. har precis satt på en kastrull mackisar  (grymt) för jag är så snuskigt hungrig.

jag gillar inte att sova borta. jag ska flytta. jag vill sova i min säng. min extra hårda säng med ett extremt pluffsigt täcke och till mina alldeles egna vinylen.
nej vet nån va. klockan är 05.54 och jag väntar på att klockan ska bli 12.25 för då ska jag åka till ekeby och sova arslet av mig.

under tiden ska jag fundera på om ajg ska gå till gränby om två timmar och fördriva tiden istället.
med tanke på att det är löning idag (DET ÄR LÖNING IDAG! KUNG I BAREN BA!) så finns risken att jag sumpar pengarna på något dumt sådär.

låt se.
det är alltså 2 h kvar tills stället öppnar. då kan jag alltså vara härifrån om en och en halv timme.
om jag nu vill köa med pansionärerna (ELLER ÖPPNAR DET TIO FRÖRESTEN!?).
eller så sitter jag här i 6 h och väntar på bussen.

undrar just när dom andra tänkte gå upp.

om 4 minuter är min mat klar iaf.
där har vi nästa mål i livet.

jag hoppas ni har en bättre morgon är mig. bitterfittan i mig har vaknat till liv big time BIG TIME och jag kommer nog att ge mina medmänniskor en jobbig stund en bit framöver såhär på morgonkvisten.


hoppsan hejsan
nu vaknade fanny
och säger (viskandes)
- tina! tina! varför sovar du inte! (med sådär jättehög röst)

dammit



/t (nu blir det mat)


Kommentarer
Postat av: tina

jag önskar verkligen att jag inte hade skrivit råsunda. jag menade ju såklart rådmansö..

2009-05-25 @ 14:44:46
Postat av: Ragz was here

hahaha, jag kom upp vid 8 o trodde du hade vaknat då! men shit :D! Seriöst, vem äter bara makaroner? det fanns för fan nudlar, hahaha

2009-05-26 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0