kids

yo. Idag har jag spelat min första riktiga match på 1,5 år. Kändes bra och stabilt, dock var det as svår spelat men vi vann ändå med 3-1! Jag har totalt glömt bort att man blir så jävla förbannad. Och att man ville svära så mycket, och det får man ju inte. Domaren lyssnade oftast på vad jag tyckte, sen trodde han att jag började lura honom så då skrattade han och böt från hörna till inspark, och skrattade. Så söt.

Imorgon ska jag spela match igen, men blir väl troligtvis bänk eftersom jag fick 65 minuters spel idag och jag tror ärligt talat att mitt knä inte pallar så mycket mer. Och om det är ett benknäckar gäng får jag inte spela alls.

Så match i Österbybruk imrgon klockan 19.00, så spännande för jag har ingen aning om vad det är för skillnad på österbybruk och österby.

Annars ska jag in med ett 2 sidigt repotage imorgon och ekeby skola, har jag börjat? Nej. Sen ska jag skriva prov i svenska B, har jag pluggat? Nej.

Måndag är det skiva och jag är så sjuuuuukt taggad, outfit är bestämt och planerna är smorda att supa fanny under bordet(tänker ekonomiskt eftersom att hon inte behöver så mycket nu när hon inte kan käka)

ÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!
/elin

Kommentarer
Postat av: Ragz

til fanny(sorry att jag skriver på ditt inlägg elin men!!!): aa men att roadtrip och campa är två skilda saker!:)

2009-05-14 @ 22:24:04
Postat av: micki

men ey vi spelar ju i örbyhus, jöns

2009-05-15 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0