Nåväl

Det regnar ute och det är bara mysigt på något vis. Igår var det riktigt kul, ellan spårade som tusan, det var en sån jäkla tur att jimmy hittade min plånbok som hon hade i ett tryggt förvar innan hon ramlade in i busken haha! Och sen när jag säger "hallå, du har tappat min plånbok" så svarar hon "neeej sofie, vad dum du är, den ligger här i min väska" fast jag håller den i handen! Älskar folk som spårar på ett bra sätt. Som fredde imorse. Nu är det bara att tagga tills på torsdag. Tiden går så snabbt och jag är bara glad. Men jag vill också passa på att sända en tanke till alla ni som är ledsna. Ni är så fina solstrålar som förtjänar att vara glada varje dag, hela tiden.

Livets hemlighet - allt kommer bli bra.

Soffan

Kommentarer
Postat av: tina

haha sofie "poeten" strannermyr

2009-05-19 @ 22:48:07
Postat av: fanny

sen när blev jimmy en hon? hänger inte med

2009-05-20 @ 09:28:42
Postat av: sofie

tack och bock tina, och fanny jag syftade givetvis på elin med "hon" haha

2009-05-20 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0