med ett bloggsug utan dess like

ett tecken på att fest bloggar är att dom har mycket att göra i skolan. nu är snart skolan slut så det blir inte mycket av med det. det som är kvar är ett äckel-fitt-matte-c-prov på tisdag och en svenska uppgift, och visst fan är det därför jag bloggar nu. vi liksom smygsmiter ifrån arbetet. men för i helvete, det är ju fedagskväll. det är nu blodet ska bubbla och man ska vara kåt, right?
vi dämpar stressen med lite chips, cola och nån schyst rulle!

sen har jag prov i natur och friluftsliv på måndag. jag förbereder mig som jag nämnde tidigare med en campingtripp med båt, öar, rosévin, grillat, marshmallows, ett ton sol och en jävla massa härliga östhammarbor (och en hargshamnsbo).

förövrigt har jag blivit trackad över hur blek jag är idag, så jag ska väl försöka fånga solen imorgon. jag menar, ingen vill ju bli förutmjukad!
å andra sidag åker jag till alanya på lördag, och då jävla kommer min återkomst och min gyllenbruna guldhy (absolut inte sönderbrända och laxfärgad) kännas som ett slag i ansikte på er bleka svennejävlar! 

nu lyssnar vi på sånhär  musik och bara känner oss som nykära pansionärer. = livet

ps. vå återvände med superseger i stegen från knivsta idag. 1-4, boom baby. ds.



tina

Kommentarer
Postat av: Ragz

"det är nu blodet ska bubbla och man ska vara kåt, right?" vad jag inte trodde det var du som bloggade när jag läste det där hahaha :D

2009-05-30 @ 02:16:01
Postat av: soffan

hahahaha så mycket roligt på så lite att läsa. jag är uppe redan nu för att hitta din lilla dröm ö, envy me

2009-05-30 @ 07:19:49
Postat av: tina

vilken annars ur fest är svag för nationalteatern?

stupid!

2009-05-30 @ 12:02:52
Postat av: tina

ska du med ut föresten! YEYYYY

2009-05-30 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0