reseplaneraren

Jag kan bli så jävla nostaligiskt ibland. Oftast läser jag min gamla blogg, samma inlägg flera gånger om jag inser hur mycket jag har förändras sen dess. Tänk att tiden går så snabbt så man kommer liksom inte ihåg hur man "hamnade" där man är idag. För det är ju det man gör, bara hamnar.

Tiden går så snabbt men det viktiga är att titta framåt och inte bakåt.
För man kommer göra dumma saker igen, och den smärtan man
känner kommer att gå över och den kommer att komma tillbaka,
inte bara en gång till.

Och FANNY, en dag kommer du ha någonannas armar runtom dig och känna det-där-som-man-känner i magen. Kanske kommer du bli sårad igen, och sluta käka och springa på toa och spy varannan timme.
 Det kommer att ta tid men då ska du tänka på allt bra och kom ihåg att du lyser klarast av alla stjärnor på hela himlen!
/elin




Kommentarer
Postat av: Anonym

KNARK

2009-05-14 @ 23:28:45
Postat av: Sofie

kunde inte sagt det bättre själv anonym..?

2009-05-15 @ 09:16:19
Postat av: jules

anonym, word. och ja fanny, du är den finaste bananen, den finaste tjejen.

2009-05-15 @ 09:59:20
Postat av: tina

ÖRBYHUR FÖR FAN! inte österbybruk

2009-05-15 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0