This is the first, the last, the one

Igår sov jag till klockan två! TVÅ. Hur kan man sova så länge? Jag vet inte. Men när jag vaknade var jag halv död. Medio muerto. Så ringde Zanke och frågade om vi skulle hem till Abz och spela tennis med honom och Elin. Det lät bra tyckte jag, tog på mig mina träningskläder och drog dit. Var det något tennis spelande? Nix. Där satt dom och drack i solskenet och lyssnade på hands up. Loveli. Så det var bara att gå hem, byta om och sedan gå hem till Mike/Shejken (som fyllde tjugo, grattis mannen!) Det mest spårade, och skönaste var iallafall fröken David påvägen hem till Jacob. Inga detaljer (för Davids skull) men det var jätte kul!

Eftersom jag var i stort sätt nykter hela kvällen så bestämde jag mig för att gå hem till Johanna, och joina syrran och co på deras filmkväll senare. Och jag är lite lite lite mörkrädd så jag ringde malin för att prata, så märker jag att en skum vit bil som åkte förbi fram och tillbaka, och tänkte "faaan nu kan jag hälsa hem", nu blir jag rånad/mördad och hela kittet. Men icke, det var bara olabandola och hans lilla vän, så jag fick skjuts den lilla biten som var kvar! Tur.

Och sen grattis till Tobbe som kom på 14onde plats i stadsloppet! Grattis till att du tog dig runt 8 mil på tjugo minuter.. (For you Jacob, Fredde, Fanny, Maria)

Softie


Kommentarer
Postat av: olabandola

silvrig är den ingenting annat.

2009-05-10 @ 21:52:54
Postat av: soffan

gå in och ändra då viktig petter

2009-05-10 @ 21:57:59
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 16:59:36
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0