vilken härlig dag nananananana nanan anana

hej mina små vänner.

idag är en jävligt bra dag:
1. jag vaknade precis i lagom tid och hade allt under kontroll under hela morgonen!
2. jag snodde med mig 3 nybakta muffins som färdkost på bussen
3. jag hinner göra klart mitt repotage under min sovmorgon(det är fanimig lýcka)
4. jag och fanny gick 2km på idrotten, inte illa
5. det var rostbiff till mat muuums
6. jag fick mvg på journalistikprovt
7. också mvg i kursen om inte mitt repotage är "en groda"
8. jag ska käka as god sallad idag!
9. jag ska spela fotboll och det är så.jävla.kul
10. abbe kommer till mig ikväll

åååå mitt liv äger!!!!!
nu ska jag heja på fanny så hon hinner klart så hon kan hänka med mig och köpa sallad!
/elin

Kommentarer
Postat av: Ragz was here

Haha skönt för abbe o sitta o vänta på dig i alunda då! SNÄLLT!

2009-05-29 @ 21:58:41
Postat av: fantaaan

blev ingen sallad, men OM det blev mackor!

2009-06-01 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0