http://open.spotify.com/track/7J3kB0uDGJfKJi7x4N1JOI

Elin kräver sammarbete och jag, tillbaka i byn, kvällen till ära, lyssnar på pengabrorsan

Helgen har varit minst sagt kickass med:
en efterlängtad kväll med elle och julia på williams
en grym lagfest följt av dans och öl i uppsala
två slappa dagar på djäknegatan innehållande bland annat plopp-challenge (vilket vi alla självklart vet är sveriges största och mest respektingivande couronne(stavning?)turnering), texas hold'em och en aning för mycket fifa

Nu laddar vi om till morgondagens moneybrotherspelning med lite television och sannas nybakade kola (det är något seriöst fel på den ungen och hennes bakande, men jag klagar då inte)


/Tina



Fanny är i egypten men vad resten av fest-medlemmarna? det är lördag hela veckan och jag vill sammanstråla!
Linn - åland?

Kommentarer
Postat av: Linn

ja till åland för min del! elin? sofie? cooome on. OCH vad ska vi klä ut oss till??

2009-10-27 @ 18:54:27
Postat av: eldh

jag snackade med softie idag, och vi överväger tullen. men vore kul att vara någonstans innan liksom.. men vi kan nog vara hos mig bara man fixar skjuts! :) och SJÄLVKLART ska vi vara pirater. OR WHAAT

2009-10-27 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0